ITS ME

My photo
Dayan Syarin Arbain Syah. Jefri's Little Princess since 03Nov2013

LOVER

Long time no see right? Hi guys. How are you? Late wish HAPPY NEW YEARS 2014. May this years bring us happiness in our daily life and rest of our life.. Aminn.


So, let start the story.. Since I was broke up with Alif, I met someone better than Him. Syukur kpd ALLAH S.W.T krna aku ditemukn dgn seorg lelaki yg bertanggungjawab sprti Jefriddin Laambo. kmi ditemukn dgn tdk sengja & tnpa diduga. Ceritanya agak lucu tpi itu adalah kenangan. 1st meet sda mmbuktikn dia tdk "gentlemen".. But why? Aku bwa bgmbr then aku jga yg save no.hp dia.. Ada hikmah jga aku dtg wedding kak Cha di Sinar Mustika Putatan. OH MY!!! Start di bwh lg mmg sda winkwink Jefri. Aku ingt dia cousin Abg Alut, rupanya VVIP GUEST.. Then, selesai ja majlis aku decide contact dia. Bermula la kisah kmi sbgai seorang KAWAN.. After a week something, kmi keluar date mcm org biasa. Dia ambil aku drmh then kmi jln prgi Suria tgk movie Thor.. Mmg awkward, tpi best kena "treat like a Princess" time tu aku msi bdk SPM so limited. Time naik ascalator pling sweet. He hold my hand until we seat at the cinema. Awkward nya klau bru 5hari kenal then couple. tpi dgn Jefri lain. Dia satu-satunya lelaki yg aku jmpa berani, tanggungjawab, penyayang and most important is, dia tdk kedekut dgn aku even dgn adik-adikku. Bkn senang dpt lelaki mcm dia ni. One in a milion bilang org putih. hihi.
Selalunya klau couple zaman skg ni lain. Well, update knon. Gelaran couple famous "baby hubby honey mama papa" wajib dlm relation. But Jefri is diffrent. he more gentl. We use "I - U" he said more mature if we use it. ok then. ayat keramat Jefri anti "U, tinggalkn I" now I can understand why he can't let me go.. Jefri prnh bgtau sejak prtma kli kmi jumpa dia bhjat utk jdikn aku yg sah buat dia.. InsyaAllah u. Kita akn tunaikn impian u. Dulu aku tdk prcya dgn dia. Bagi aku lelaki smuanya sama. but Jefri is totally different.



About work- Jefri bkerja di Puspakom Sdh.Bhd Inanam. well kamu smua tau kn mcm mna kerja disna. sgt la busy. sometime kena OT smpai lewat mlm. Nevermind, aku fham kerja dia mcm mna. Aku pn prnh rsa mcm mna kerja. tapi dia tdk prnh lupa aku even dia penat. kdang-kdang balik rmh tetidur smpai subuh.
About age- guess how old Jefri now? Haha 21years and 4month. beza umur kmi 5tahun. well umur bkn pnghalang right :)

And now our relation gonna be 5month in a few day!!


ya Allah, kalau dia jodohku. engkau prmudahknla hubungan kami. Jikalau dia bkn jodohku, kau tunjukkn la jalan yg terbaik utk kmi... Amin

x