ITS ME

My photo
Dayan Syarin Arbain Syah. Jefri's Little Princess since 03Nov2013

5th Monthsarry

Goooooood Moooorning reader :)
So, hows your life in April? Begin better or worse? Nevermind don't be sad guys. Keep smiling even your life didn't better.

OOOOOOOkkkey. Today is 3rd of April 2014. And I'm so glad to have Mr.Banana Heart here! Guess what, today is our monthsarry. Genap 5bulan kami bersama. Alhamdulilah. Allah masih memanjangkn hubungan kami. Tlalu byk kenangan yg terindah tercipta sepanjang 5bulan. Pahit Manis Duka Tawa kami lalui bersama. Syukur Jefri masih mempertahankn hubungan kami. Sepanjang 5bulan kami bersama, Jefri la yg selalu mengalah. Even salah aku, dia tdk pernah sedikit pun marah atau kecil hati dgn aku. Kebenaran mmbuktikn dia seorg lelaki yg gentl. Tapi kadang-kadang tu adalah buat dia rsa lain/tdk sedap hati. Cth: aku lmbt reply message, whatsapp, wechat dia. comfirm la dia curiga kan. tapi dia tdk prnh salah sangka dgn aku setakat ni. Syukur la aku dikurniakan kekasih hati seperti dia. Thanks GOD I'm so glad to have Mr.Jefriddin in my life..

HAPPY 5TH MONTHSARRY SAYANG JEFRI

Doakan hubungan kami  kekal hingga ke pelamin. Amin..