ITS ME

My photo
Dayan Syarin Arbain Syah. Jefri's Little Princess since 03Nov2013

MOMENT :(

morning :) merry christmas guys. AHAHAHA! 
okeyyy, kmarin ada kejadian di Jp dan ia sgt la mngecewakn aku :( trauma aku tgk ksut aku jtuh di laut! seriously, mcm org gila aku kmrin. drg ayui pn tkut ba tgk aku bgtu. sorry yui, sorry utk smua yg tgk aku teriak mcm org gila kmrin. sorry ayui terckp kau BODOH! mau mngis pn ada, mau terjun pg laut tu pn ada :(                                                         
time tu teda pn fham prsaan aku :( smua pn backup puput. okeyyy fine :) disitu aku fham mcm mna ertinya kehilangan -.....- hohohohohoho! then ada lg tu bdk bkin pnas dgn aku. budu mcm teda prmpuan lain ja. hello! saya ada boyfriend suda. so stop brharap! okeyyy. saya benci kau tahap gaban! 
smpai skg msi lg aku ingt tu ksut :( apa blh buat, suda nasib. hehehehe! time aku kci tau alyp psl tu ksut dia bilang "apa beh mau syg buat? mnyelam cri ksut beh tu?" jdi saya harus bilang sweet gitu :) tetttttt! iloveyou la sayang :* 

okeyyyy! last short story :) 1week to goo! yeahhhh! tdk blh prcya ohh next year saya form5 :) awww! jdi saya harus bilang comel gitu :3 brang sch blm beli. lg, just waiting and counting :) 
heheh! im out of this. kbaii . takecare